Verzend- en retourbeleid

Verzending

Alle fysieke producten worden met PostNL verzonden, u ontvangt een track & trace link waarmee u uw zending kunt volgen. We raden u aan de tracking informatie goed in de gaten te houden om te voorkomen dat de bezorger u mist.

Zodra een exact levermoment beschikbaar is zal PostNL dit in de tracking-gegevens aangeven. Mocht dit geplande moment u niet uitkomen, dan kunt u zelf contact opnemen met PostNL om een alternatief levermoment af te stemmen.

Levering digitale producten

Digitale producten zoals tickets of kortingscodes ontvang u via de mail. Wij houden u via de mail op de hoogte van de status van uw bestelling.

Retourneren

U kunt altijd uw fysieke product retour sturen wanneer deze niet naar wens is. Hou er rekening mee dat verzendkosten niet kunnen worden vergoed en retourzending voor uw eigen rekening is. Geretourneerde producten dienen binnen 30 dagen retour te zijn gestuurd. De producten dienen zich in de originele staat te verkeren.

Wanneer u een product retour stuurt is het belangrijk om een kort begeleidend schrijven erbij te voegen met uw gegevens, en bij voorkeur ook waarom u het product retour stuurt.

Op deze manier weten wie het product terug stuurt en kunnen we de kosten van het product aan u terug storten.

Retourneren digitale producten

Door de aard van digitale producten kunnen wij hier helaas geen retour voor accepteren en de kosten van het product niet terug storten.

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk om de producten op onze webshop te ruilen. Wij adviseren u om het product wat u wilt ruilen te retourneren en het gewenste product te bestellen.